Pagina's

dinsdag 5 augustus 2014

Op stap

En schat, wat zullen we dit jaar eens meenemen op reis ?

Een caravan ?


De fietsen ?


Of beide misschien ?


De surfplanken ?


Of wat dacht je van de kano's ?


Of de zeilboot ?


Ha nee, ik weet het, ons paard ?


Mmmm, de kleine auto ?


of de iets grotere?


De waterscooter dan maar ?


Of ineens ons jacht ?


Had ik het vliegtuig al gezegd ?


Allez dan, onze bergschoenen ?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! DOEN WE !


Ge moet u toch ergens mee amuseren he, als ge zo lang in de auto zit  ;-)


25 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie!! Wandelschoenen lijkt me een goed idee, nemen een stuk minder ruimte in beslag dan bijv. een vliegtuig ;-) De poezen blijven thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaaaaa! Geweldig! Ik moet zeggen.... Ik zat te wachten op een foto met een auto vol poezen :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die worden al misselijk als ze nog maar kijken naar de auto.

      Verwijderen
  3. Hihihi Sandra had juist hetzelfde idee als ikke !!! De poezen !!
    Jama en de poezekes dan ? Die blijven toch nie moederziel alleen thuis hé ?
    In elk geval, een superplezante vakantie toegewenst !! Hopelijk zonder verzwikte enkels en blaren !!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ze zijn hier niet moederziel alleen ! De jongens hadden andere bezigheden en waren niet mee. Ze hebben goed voor de poezekes gezorgd. Enne, we zijn voorzichtig geweest ! Geen blessures.

      Verwijderen
  4. Ha ha ga maar lekker genieten ,daar heb je alleen goede zin voor nodig..........en wandelschoenen dan !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, heerlijke foto's! Prachtig tijdverdrijf. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, wat een mens ook al niet meesleept op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer een echt smakelijk Mandarienverhaal.

    In-de-auto-fotograferen is toevallig ook mijn favoriete tijdverdrijf onderweg (en dan te arriveren op een echt mooie plaats met een platte batterij, ik schijn het maar niet te leren..)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die platte batterij is herkenbaar ! In Rijsel al platte batterij na de eerste dag en mijn oplader niet bij :-(
      Sindsdien neem ik steeds een reservebatterij mee.

      Verwijderen
  8. Hahaha, geweldig. Da's goed gelukt dat amuseren en je hebt mij ook zeer geamuseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze moet ik echt onthouden !!! Echt een zalige bezigheid voor onderweg !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een plezant berichtje.
    En een goede vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof! Wij zagen zelfs iemand die een huis meenam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plezant! Ik amuseerde me al met dit te lezen en bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HAHAHA! Dit vind ik nou een leuk blogje!!
    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, leuk!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha da meende nie! Ik dacht eerst al " oei ze hebben ook een caravan!".... Lachen jong dat je dat echt allemaal gezien hebt! Niet te doen! In welke bergen zit je?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig! Ongelooflijk wat mensen allemaal achter zich meesleuren.

    BeantwoordenVerwijderen