Pagina's

zondag 16 december 2012

Proefbuisprojectjes

In de zomer van 2011 mocht ik de naaimachine van mijn schoonzus nog eens lenen.  Ik had intussen enkele leuke blogs ontdekt en wou graag een en ander uitproberen.

Het begon met dit opvouwbaar tasje, waar ik nog een poesje opflokte om het op te vrolijken.
Met haar handleiding bracht ik dit tot een goed einde.


Een zonnebrilzakje waarvan je hier de fantastische uitleg vindt.



Vervolgens is er de reversible bag


Dat eerste ritstasje was toch ook wel een belevenis.  Maar deze stap-voor-stap handleiding is gewoon super en als je je goed concentreert kan er in principe niet zoveel mis gaan.


Vlug nog een extra assorti brillenzakje :-)


Ik gebruikte voor die eerste werkjes stofrestjes van jaren geleden, uit mijn vorige naaiperiode.
Maar nieuwe projectjes volgden al snel en dus konden ook nieuwe stofjes niet uitblijven.
Ik maakte met dit leuke stofje van free spirit een cover voor de naaimachine en nog enkele zakjes voor de accessoires.



Met een restje maakte ik nog een lunchtasje. Het valt wat lang en smal uit, maar dat geeft niet, handig voor mijn thermosfles en de binnenkant is een stukje uit een afwasbaar tafelkleedje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten